Bestellen
Hoe plaats ik een bestelling?
Plaats het product naar keuze in de winkelwagen door op de “In winkelmand” knop te drukken. Als je hierna op “Doorgaan naar afrekenen” drukt kun je vervolgens je gegevens invullen en betalen. Pas als je op “Bestelling plaatsen” drukt is je bestelling definitief.
Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
Nee helaas, Bittboy.nl verkoopt zijn producten alleen via internet.
Ontvang ik bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst?
Vlak na je bestelling ontvang je van ons systeem een orderbevestiging. Als je je bestelling ook al betaald hebt, bijvoorbeeld via iDeal of PayPal, wordt de bestelling direct verwerkt. Als dit voor 16.00 uur ’s middags is heb je je bestelling doorgaans de volgende werkdag al in huis!
Betaal je via bankoverschrijving of uit het buitenland, kan het 1-2 werkdagen duren voor we je betaling binnen hebben. Wanneer je betaling op onze rekening staat, gaat je bestelling direct op de bus.
Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Als je bestelling nog niet is verwerkt door PostNL kunnen we deze meestal nog gewoon voor je wijzigen. Neem even contact met de klantenservice zodat we kunnen kijken wat we voor je kunnen doen!
Hoe zie ik of een product op voorraad is?
Bij elk product staat de actuele voorraadstatus. Wij werken niet met externe opslag of leveranciers, alle producten op onze website zijn daarom ruim op voorraad in ons eigen magazijn.
Betalen
Hoe kan ik bij jullie betalen?
Afhankelijk van het gekozen land kan je betalen met:
- iDeal: Veilig betalen met internetbankieren via je eigen Nederlandse bank.
- Creditcards: Veilig betalen met je Mastercard of Visa creditcard. Betalingen gaan via PayPal.
- PayPal: Veilig betalen met je PayPal account.
- Bankoverschrijving: Je ontvangt een extra email met aanwijzingen om de betaling via overschrijving te voldoen.
Alle betalingen lopen via onze betalingsprovider Mollie. Betalingen gaan via een beveiligde verbinding.
Bij een groot aantal webwinkels betaal je extra als je wilt betalen via PayPal of via Bancontact/MisterCash. Bij ons komen er geen extra kosten bij je bestelling vanwege jouw keuze voor betaalmethode.
Is de levering bij alle betalingsmethodes even snel?
Is jouw bestelling bij ons voor 16.00 uur binnen en betaald heb je deze over het algemeen de volgende werkdag in huis.
Wil je betalen via bankoverschrijving? Wij hebben een rekening bij KNAB, heb je een andere bank dan duurt dit meestal 1-2 werkdagen van bank naar bank.
Kies voor één van de directe betaalmethodes wanneer je direct je bestelling wilt ontvangen.
Wat is jullie bankrekening nummer?
Heb je gekozen voor bankoverschrijving kun je je betaling overmaken op:
NL52KNAB0723435251 ten name van Dot Circle.
Contactinformatie
Hoe kan ik contact met jullie opnemen?
Of je nu een vraag wilt stellen over je bestelling, de producten van Bittboy.nl of wilt laten weten hoe (on)tevreden je bent – we staan voor je klaar!
Vragen kun je stellen via email op info@bittboy.nl, via het contactformulier of telefonisch op 087-7848400.
We streven ernaar elke vraag binnen 24 uur te beantwoorden.
Klachten & Retourneren
Kan ik mijn bestelling terugsturen?
Ben je niet 100% tevreden over je aankoop?
Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Na deze annulering heb je nogmaals 14 dagen om het product terug te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten teruggestort.
Let op: De verzendkosten vanaf jouw huis naar Bittboy.nl zijn voor je eigen rekening.
Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan Bittboy.nl teruggestuurd moeten worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via info@bittboy.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde ontvangen is.
Gebruik verder de informatie op deze pagina over retourneren.
Mijn bestelling is beschadigd of niet compleet!
Wat vervelend dat je bestelling niet compleet of beschadigd is! Neem even contact op met onze klantenservice, dan helpen wij je verder.
Ik heb een klacht
Elke klacht is voor ons een uitdaging, een uitdaging om deze zo goed mogelijk op te lossen.
Dus heb je een klacht over onze dienstverlening, een artikel of ( de bezorging van ) je bestelling? Zorg dat je klacht zo snel mogelijk, uiterlijk binnen één maand telefonisch of per email bij ons binnen is.
Wij zorgen dat we zo snel mogelijk op je klacht reageren en zullen in overleg met jou het probleem oplossen. Stuur je een email, vermeld dan ook even het nummer van de bestelling en jouw telefoonnummer. Op deze manier kunnen we contact met je zoeken met alle gegevens bij de hand.
Vind je dat jouw klacht niet naar tevredenheid is opgelost? Dan kan je een klacht/geschil indienen bij Stichting Webwinkelkeur. Zij kunnen onafhankelijke bemiddeling verzorgen.
Promotie & testen
Ik wil graag op mijn blog, vlog of YouTube kanaal een product van jullie reviewen
Dat kan! Bekijk deze pagina voor meer informatie.
Willen jullie met Bittboy.nl in mijn weggeefactie, Abbonements-box of sponsordeal meedoen?
Wij staan altijd open voor leuke acties en samenwerkingen. Stuur ons even een bericht via onze contactpagina, dan nemen we binnen 24 uur contact met je op!
Verzending
Wat zijn de levertijden van de producten?
Bestellingen op Bittboy.nl ontvang je, nadat de betaling bij ons binnen is, over het algemeen binnen 1-2 werkdagen.
Dit is voornamelijk afhankelijk van hoe laat je besteld hebt en de snelheid van PostNL.
Bestel je voor 16.00 uur ‘s middags op een werkdag is de bestelling doorgaans de volgende dag bij je. Bestel je na 16.00 uur of in
weekend duurt het iets langer voordat je je bestelling ontvangt.
Je vindt de bezorgtijden van PostNL op hun eigen site.
Wat zijn de verzendkosten?
Je vindt de verzendkosten van de producten op de productpagina’s.
Mijn pakket staat bij PostNL als afgeleverd, maar ik heb nog niets ontvangen!
In de track & trace email die je van ons krijgt als jouw pakket is ingescand door PostNL vindt je een track&trace nummer, hiermee kun je kijken waar je pakket zich op dat moment bevind. Het kan zijn dat je pakket bijvoorbeeld bij de buren is afgeleverd. Kom je er niet uit? Neem even contact met ons op!